Niniejszym informuję, że od dnia 02.01.2007 roku wszelkie sprawy paszportowe, w tym złożenie wniosku o wydanie dokumentu paszportowego oraz odbiór paszportu będzie można załatwić jedynie w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18 (składanie wniosków) oraz Pl. Wolności 17 (odbiór paszportów).
Z tym dniem przestają działać biura paszportowe przy Starostwach Powiatowych.
Jednocześnie uprzejmie przypominam, że Wydział obsługuje klientów w poniedziałki od godz. 09:30 do godz.18:00, czwartki w godz. 08:15-18:00 a we wtorki, środy, i piątki w godz. od 08:15 do 14:45.
Szczegółowych informacji można zasięgnąć pod numerem telefonu:
061-8541031 oraz na stronie internetowej Wielkopolskiego Urzędu
Wojewódzkiego w Poznaniu pod adresem http://www.poznan.uw.gov.pl/
Iwona Makowska-Chudzicka
Z-ca Dyrektora
Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
|