Bezpłatne szkolenia – Obsługa Klienta i Public Relations 2015-11-09  
We wtorek i środę, tj. 24 i 25 listopada br. o godz. 9:00 zapraszamy do udziału w bezpłatnych szkoleniach pt. „Public relations  - zasady współpracy z otoczeniem”  oraz „Techniki obsługi klienta i radzenie sobie z trudnym klientem”. Celem szkoleń jest przekazanie wiedzy i umiejętności pozwalających na lepsze zrozumienie potrzeb klientów oraz ich zachowań.  Pomoże to sprzedawcom lepiej dopasować swój styl pracy, by możliwie najskuteczniej znaleźć nić porozumienia z klientami oraz łatwiej wychodzić z sytuacji trudnych, np. w przypadku reklamacji. Prowadzący przybliży również przedsiębiorcom jak budować relacje z otoczeniem, w szczególności z mediami, by w ten sposób wzmocnić wizerunek firmy i zwiększyć jej rozpoznawalność. Dzięki właściwie budowanym relacjom z otoczeniem: klientami, dostawcami, kooperantami rośnie pozycja rynkowa firmy oraz zwiększają się możliwości osiągania zysku z prowadzonej działalności.

Szkolenia poprowadzi pan Zbigniew Pankiewicz – trener biznesu, wieloletni dziennikarz telewizyjny, który specjalizował się w tematach gospodarczych, społecznych i lifestylowych. Od kilkunastu lat analizuje komunikację wizerunkową przedsiębiorstw.  Ma swój wkład w budowanie wizerunków uczelni wyższych oraz firm z sektora informatycznego. Zarządzał także mediami publicznymi jako zastępca dyr. ds. programowych TVP Szczecin oraz wiceprezes Radia Koszalin. Dzięki pracy w działach marketingu prywatnych firm zdobył doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i kontrahentami.

W załączeniu zaproszenia, programy szkoleń, karty zgłoszeniowe.

Uprzejmie prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniach do piątku, 20 listopada br. na adres:  wig@powiatwolsztyn.pl     lub tel. 68 384 56 29, fax: 68 384 35 38.

Organizatorami szkoleń są: Starostwo Powiatowe w Wolsztynie, Polska Fundacja Przedsiębiorczości w Szczecinie i Wolsztyńska Izba Gospodarcza.       


Ewa Zielińska
Wydział Rozwoju Powiatu i Inwestycji