Wolsztyńska Izba Gospodarcza, Starostwo Powiatowe w Wolsztynie wspólnie z Polską Fundacją Przedsiębiorczości w Szczecinie zapraszają do udziału w bezpłatnym szkoleniu „EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI”.
„Istotnych problemów, przed którymi stoimy, nie możemy rozwiązać, dysponując taką samą wiedzą, jaką mieliśmy wtedy, gdy je stwarzaliśmy” – Albert Einstein.
Na co dzień obserwujemy, jak strategiczne znaczenie ma dzisiaj efektywne porozumiewanie się w organizacjach. Menedżerowie i pracownicy, którzy potrafią się skutecznie komunikować, popełniają mniej błędów, tylko czasami zdarzają się im nieporozumienia oraz szybciej i bardziej konstruktywnie radzą sobie z trudnymi sytuacjami.
Sztuka skutecznego porozumiewania się to umiejętność, która potrafi uprościć nasze życie zawodowe i prywatne. Obie sfery wiążą się z funkcjonowaniem w określonych społecznościach. W celu realizowania wyznaczonych celów, nawiązujemy relacje. Jedne z nich są przelotne, np. kontakt z klientem, inne długotrwałe, np. związek, przyjaźń. Jednakże zarówno od jednych, jak i od drugich zależeć może nasz sukces zawodowy, sukces naszej firmy czy też spełnienie w życiu prywatnym.
Szkolenie poprowadzi Pani Elżbieta Stelmach – coach, trener binesu, licencjonowany doradca zawodowy i personalny, pedagog, socjoterapeuta, wykładowca w dziedzinie zajęć psychologiczno-motywujących, trener współpracujący z Polską Fundacją Przedsiębiorczości.
Podczas spotkania uczestnicy otrzymają komplet materiałów szkoleniowych, a po szkoleniu – zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu. Udział w szkoleniu jest BEZPŁATNY! Warunkiem udziału jest przesłanie karty zgłoszeniowej. Ilość miejsc w spotkaniu ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Zgłoszenia przyjmujemy do poniedziałku, 18.06.2012r.
Szkolenie odbędzie się:
w środę, 20 czerwca 2012r. w Wolsztynie: sala sesyjna Starostwa Powiatowego, ul. 5 Stycznia 5 godz. 09:00 – 15:45
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 068/384 56 29
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu
Wolsztyńska Izba Gospodarcza
|