ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE – „JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA” – 28.09.20102010-09-16  
                   Wolsztyńska Izba Gospodarcza, Starostwo Powiatowe w Wolsztynie wspólnie z Polską Fundacją Przedsiębiorczości w Szczecinie zapraszają do udziału w bezpłatnym szkoleniu „JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA”. Szkolenie adresowane jest do osób związanych z organizowaniem sprzedaży produktów i usług w firmie, jak również osób bezpośrednio obsługujących klientów.
 
Celem szkolenia będzie poznanie elementów związanych z profesjonalną obsługą klienta, budującą dobry image firmy. Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się ze znaczeniem jakości w obsłudze klienta oraz zagadnieniami związanymi z komunikowaniem się z klientem - jako jednym z kluczowych elementów warunkujących jakość obsługi. Rzetelnie poinformowany i właściwie obsłużony klient, dla którego sprzedawca będzie partnerem w interesach, wróci do firmy. Dokonywanie transakcji z wzorowo reprezentowaną firmą będzie dla niego przyjemnością.
 
Szkolenie poprowadzi pani Kamila Czarnuch – certyfikowany trener biznesu, socjolog, doradca psychospołeczny i wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Podczas spotkania uczestnicy otrzymają komplet materiałów szkoleniowych.
Udział w szkoleniu jest BEZPŁATNY! Warunkiem udziału jest przesłanie karty zgłoszeniowej. Ilość miejsc w spotkaniu ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
 
Zgłoszenia przyjmujemy do piątku, 24.09.2010r.
 
Szkolenie odbędzie się:
we wtorek,  28 września 2010r. w Wolsztynie:
sala sesyjna Starostwa Powiatowego, ul. 5 Stycznia 5
godz. 09:00 – 15:45
 
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 068/384 56 29.
 
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu
Wolsztyńska Izba Gospodarcza